ראה"מ נתניהו: "ההתנפלות עלינו בהאג – שפל מוסרי"

אתר קול חי No Comments on ראה"מ נתניהו: "ההתנפלות עלינו בהאג – שפל מוסרי"

ראש הממשלה נתניהו מסר הערב הצהרה לתקשורת ותקף את התביעה בהאג נגד ישראל: "אף אחד לא יעצור אותנו לא האג ולא אף אחד אחר". לדבריו: "הבהרתי לבלינקן שאנחנו לא עוצרים. אמרתי לו: זו לא רק המלחמה שלנו, אלא גם שלכם". בנוגע לציר פילדלפי אמר: "לא נסיים את המלחמה בלי לסגור את הפרצה בציר פילדלפי"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראה"מ בנימין נתניהו הערב בהצהרה לתקשורת ברקע המלחמה בעזה והדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג: "אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף, עד לניצחון המוחלט – חיסול חמאס, השבת חטופינו ונבטיח שעזה לא תהווה איום על אזרחינו לעולם. אף אחד לא יעצור אותנו לא האג ולא אף אחד אחר. ההתנפלות עלינו בהאג היא שפל מוסרי, הלוחמים שלנו מצאו את מינו קאמפף. מסע ההכפשה הבינלאומי לא ירפה את ידינו. אנחנו נלחמים נגד הנאצים החדשים".

לגבי התקציב: "מחר נביא תקציב שיבטיח את המשך המלחמה, עוד כסף למלחמה, עוד כסף למילואימניקים ולנושאים בעול עוד כסף לקיבוצים ולישובים. אנחנו בדרך לניצחון, אני יודע שיש מי שמטיל בזה ספק, אני לא שם. גם אתם אזרחי ישראל לא שם. זה אפשרי והכרחי ונעשה את זה. הבהרתי לבלינקן שאנחנו לא עוצרים. אמרתי לו: זו לא רק המלחמה שלנו, אלא גם שלכם".

לדבריו: "יש לנו משימה לאומית למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, ואמרתי לבלינקן – זו צריכה להיות גם המשימה העליונה שלכם".

נתניהו התייחס שוב לחטופים ואמר: "אני לא מוותר על אף אחד מחטופינו. אנחנו מחויבים להחזיר את כולם הביתה".

על החזרת תושבים עזתים לבתיהם בצפון הרצועה: "יש חוק בינלאומי והוא אומר דבר פשוט – אתה מוציא אוכלוסייה ואתה לא מחזיר אותה כל עוד הסכנה קיימת. והסכנה קיימת. יש שם (בצפון עזה) לחימה".

על אמירות הפוליטיקאים הישראלים: "שמעת מה האמריקאים אמרו אחרי מגדלי התאומים? מה שקובע זה המדיניות של הממשלה ולא האמירות. אנחנו פועלים לפי החוק הבינלאומי".

בנוגע לציר פילדלפי אמר: "לא נסיים את המלחמה בלי לסגור את הפירצה בציר פילדלפי, ברור שצריך לסגור את זה. יש כמה אפשרויות ואנחנו בודקים אותן וטרם קיבלנו החלטה, זה חייב להיות סגור".

על צוות הבדיקה: "זה מובן מאליו שצריך להיות בדיקה פנימית בצה״ל, לגבי בדיקה חיצונית זה דבר אחר. אני רוצה שהמפקדים יהיו עסוקים בחמאס ולא עם עורכי דין. אני מאמין שהדברים יסוכמו עם שר הביטחון ברוח הדברים שאמרתי".

נתניהו במענה לשאלה על התקציב ושאמר שלא יחסר כסף: "הקמפיין באולפנים נמשך, כרגע אני כאן ואני הולך להגיד כמה דברים. לא אוותר על נקודות הזיכוי ועל הבטחתי לחינוך חינם. זה חלק מהסיוע למילואימניקים".

נתניהו על דודי אמסלם: "הוא משקיף קבוע בקבינט. שואל שאלות חכמות מאוד".

על זירת הצפון: "ההחלטה לפנות את תושבי הצפון הייתה מוצדקת (לאור החשש). נחזיר אותם בצורה מסודרת ע"י החזרת הביטחון. לחיזבאללה הייתה הערכת יתר ליכולות של עצמו, הוא סופג יום יום מהלומות קשות ממה שציפה".



0 תגובות